Thursday, February 23, 2012

layan aje lah~




hai..assalamualaikum..
sihat ? alhamdulillah..
kalau x sihat x kan korang boleh baca blog aku ni plk kan..
tajuk post hari ini adalah "layan aje lah"
erk..sepatutnya tajuknya
 "entry yang tah pape" or "boring boring !!"
 huhu..pape pun korang layan je la !!!!!

indahnya ciptaan Allah diwaktu senja

nampak kedai tu ?
tujuan ke pantai ni adalah semata-mata nak makan kerang bakar
perghhh ! sodap !
lebih perghhh bila 2x dtg sini 2x jgk lah ada org belanja
untunglah kau Jojo

tajuk gambar ini adalah 
 "photographer yang ensem dan malu2 tp syg sudah berpunya"

kura-kura n kucing
ramai kata mereka comel

peti harta karun yg awesome
motif ? ntah la
heeee



air paling murah
air limau nipis
minuman utk orang nak diet @ org sengket duit



happy belated birthday Jojo
hadiah dari member 
tapi kenapa pink ?



cermin pink pemberian kakak aku 
dan ubat jerawat yg sentiasa bertapa di pipi aku

ooo hooo
innocent bear yg dtg dari seluruh dunia 
walaupun buncit tapi tetap comel

lady bird dari member tersayang yang sentiasa dipeluk 
x heran la makin hari makin kurus dan agak berbau


ini patung elmo
tapi yang nak ditekankan dalam gambar ni bukan patung elmo ni
tapi kotak tisu dibelakang tu
ohh cute~


kad sementara pelajar UiTM
jgn tenung lama2
nanti kantoi ada jerawat derr


ini arnab rock !
rambut terpacak pacak
gila ensem

cuba cari benda tersembunyi
nampak entiti yang menakutkan x


menunggu bas dengan penuh kesabaran

apa kejadah kakak aku senaman guna sliper bilik aku ni
ni kakak aku..bkn aku..aku x buat kerja x senonoh ni..

ni pengangkutan pak guard polis bantuan uitm aku
motor kawasaki tuuuu !

salah satu kelas aku
x pun tempat paling syok nak tidur
auditorium = bilik tidur


ini bukan peti sejuk ok
ni stock2 makanan aku

hot dog rebus
bila mood malas tu datang
rebut pun rebus laaa janji x mati


ini pak abu
dia selalu teman aku study

salah sekor housemate aku
mati bunuh diri
-____-"

hmmm patut la housemate2 aku selalu mandi lama2
ni la jawapannya
mainan pun ada dlm toilet
kelassss gtu !

disebabkan luka ni
aku x dapat menulis 3 hari
*gara-gara pisau cukur


haaa ni la jadinya
kalau over study
dah x tahu mana satu nak highlight
tangan punn boleyyy laaaa
*ni bkn tangan aku..ni tangan lembaga mana tah..tgn aku x sehitam tangan ni


ok! sekadar gambar je yang mampu untuk kali ni..malas nak tulis karang panjang2..nanti korang juga yg boring nak baca (ko xpayah bajet mcm blog ko bnyk org baca lah Jojo oiii !!)

sebenarnya aku baru je lepas godek2 folder gambar dalam laptop..baru tahu yang aku ni suka ambil gambar suka hati tanpa motif..gambar yang diambil mengunakan kamera handphone yang low quality sahaja..


sekian dari Jojo..terima kasih..assalamualaikum..










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...