Monday, February 6, 2012

Jelajah KL bersama mereka


bersama mereka ? erk..ko xde tajuk lebih menarik ke ?
-___________-"

mereka ? siapa mereka ?

mereka adalah housemate aku..nad n atie :)

tujuan sebenar nak ke UiTM Shah Alam..nak ambil aku punya transkip n sijil konvo..konvo pergi tp transkip n sijil aku x sempat ambil..nak x nak terpaksa la aku turun KL dulu sebelum balik KB..disebabkan aku x tahu jalan2 kat Shah Alam tu jadinya aku ajak la Atie n Nad teman aku..

ko pergi naik apa Jojo ? haha..kereta..oh tidak sama sekali..x rock la naik kereta..disebabkan sehari tu 24 jam so ktorg ambil keputusan naik pengangkutan awam je..lebih2 lagi semua ada kad touch n go n rapid so mmg senang nak gerak la kan..hehe

pukul8 pagi aku dah gerak dari rumah..awal ? mmg pun..terpaksa gerak awal sbb nak tumpang kakak aku pergi kerja..kakak aku drop aku kat LRT setiawangsa..maka naik la aku sorg2 LRT tu menuju ke KL Sentral..
Jumpa Atie n Nad kat KL Sentral..breakfast kejap kat McD..pastu terus gerak naik bas..dalam kul10 lebih bari dapat bas..Bas no 80 k..hee..bas tu berhenti kat sec 2..pastu ktorg ambil bas terus ke UiTM..mula2 sesat jgk..cari2..tanya sana2..last2 jumpa juga..tak sampai 10 minit pun ambil transkip n sijil tu tp jalan naik turun nak ke pejabat konvo tu punya la lama.. :(

aku n nad
kat library uitm s.alam
muka happy gila..akhirnya dapat jgk sijil konvo aku..



 sy student uitm segamat :)


 dan juga bekas student uitm machang
(aku x suka kalau gambar aku snap dari atas. mata aku jadi juling derr !)

oyeah2~ 
kau ada?


atie, nad n jojo

ktorg tunggu bas dalam 30 minit..naik n turun di sec 2 balik..pastu ambil bas turun LRT..dari LRT turun KLCC..jalan2 jap..pastu g Pavillon..destinasi akhir Time Square..pusing2 pastu makan di kanny rogers..

bear2 datang dari seluruh dunia di pavillon

ala..comey3 !



masa untuk makan :)


dalam kul5.30 ktorg berpecah balik..aku n nad naik monoral ke KL sentral..pastu berpecah..aku naik LRT n Nad naik bas..Atie naik monoral terus sampai rumah..


penat ? of course penat..tp aku enjoys..semua problem hilang bila bersama kawan2 :)


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...