Friday, February 24, 2012

deactived facebook lagi

oh man aku deactived facebook lagi
dan ini kali yang keberapa tah
kenapa Jojo ? kenapa ?
yup ! aku melarikan diri
melarikan diri dari dunia Facebook
yang semakin hari semakin melampau



hello sister..hello brother !
jangan ingat Facebook tempat luahan perasaan 
ibarat dalam dunia ni kau saja ada masalah
ayat melampu lampau
dunia facebook pun dan jadi medan politik
yang sana kutuk sini..
yang sini kutuk sana
please get your life !

tapi
dalam ketidakpuasan hati aku terhadap facebook
alhamdulillah ada sebahagian sahabat2 aku 
menggunakan medium facebook sebagai tempat berdakwah kearah yang betol
tabikkk springgg
kalau aku hanya mampu menekan button share shj

p/s : you can write what you want and follow your heart but take your brain with it


ohhh Jojo mengabuk lagi di blog !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...