Tuesday, February 28, 2012

BOLA !

assalamualaikum..hai..hoi..salam 1 malaysia
selamat pagi..selamat petang..selamat malam
selamat datang ke blog tah pape ni !

buat pengetahuan kalian2 ini adalah post yg dikepam oleh aku selama 3 minggu lebih dah

hari ni baru rasa gedik2 nak publish

bia la da basi pun

jgn banyak ckp..

baca je !

pape pun korang layan je la

|
|
|
|




ini kisah : Manchester United vs Chelsea

oyeah2..masa paling ditunggu2..aku paling excited bila man utd bertemu chelsea..sebab sebab sebab banyak musuh-musuh man utd aku datangnya dari team chelsea..aku heran kenapa man utd kalau kalah dengan mana2 team mesti penyokong2 chelsea datang serang aku..adehh..kenapa ? kenapa ? dan aku mula buat andaian..mungkin rooney tu boyfriend aku kot..x pun muka rooney ade iras2 aku..sebab tu dorang serang aku..huaaaawakakaka..lawak jgk dorang ni..aku boleh je cool bila man utd menang or kalah..tapi aku pantang gila bila game belum start lagi penuh inbox aku dengan mesej2 penghinaan..loser la..monyet merah la..amboi2..rilex ar bro..kecoh lebih..tu baru sebelum game..kalau selepas game..lagi aku tension..bukan tension sebab kalah..tapi tension bila dapat kutukan x membina ni..lagi tension bila terang2 diserang di facebook..kalah menang adat pemainan abang2 sekalian..kecoh lebih..kang aku lempang nangis plk..erk..x de la sampai nak lempang2..dayus tu jojo..paling2 jahat pun aku buat muka hodoh depan dorang..




hah ? ni apa jojo..
erm..ni la dinamakan gajah berkepala dua !
erk..ni gara2 lipas punya pasal la..
tgh syok layan bola boleh plk ko terbang bebas depan aku
kalau nak join tgk duduk la diam2
gila punya lipas.
xpasal2 orang lain menjerit terlolong2 sebab bola
tapi aku menjerit bagai nampak hantu bila di kejar oleh lipas
damn u lipas !
terpaksa la aku lari masuk bilik..
erm..nak x nak kena jugak rembat phone my sis 1..
malam tu boleh pulak 2 game bertembung
malaysia vs bahrain
man utd vs chelsea

malaysia kalah..erm..ok..xpe malaysia..teruskan usaha anda..mungkin sebab Syahrul Azwari x main kot..uhuu..dont worry be happy..

tapikan..tapikan..man utd MENANG babe..MENANG..nak ulang sekali lagi x ? MANCHESTER UNITED MENANG la !! haha..puas hati aku..tapi yang heran..musuh musuh man utd terus hilang lenyap tanpa dikesah..erk..missing in action..nak aku call 911 cari korang x ? haha..nak juga rasa kena kutuk walaupun menangkan..ngeh2..abang2 chelsea menyorok malu lettew~

Image Detail

aku imaging yg dorg mcm ni bila man u menang
stress ke ? haha

ok..x habis disitu ye..ni nak cerita satu lagi game yang bertembung pada hari dan waktu yang sama..man utd vs liverpool dan kelantan vs terengganu..yeahh..seperti biasa, sebelum game masih lagi terima mesej2 kutukan..tapi x apa..aku baca sambil senyum..sekurang-kurangnya dalam kepala dorang ingat man utd..ingat aku..haha..untunglah..hmm..macam-macam mesej..ada yang tanya man utd pernah menang ke lawan liverpool..siap ada yang ajak bertaruh la..paling best ada yang sanggup nak belanja aku kalau aku tukar team..tapi iman aku x sesekali tergugat ok..

disebabkan game bertembung macam hari tu..so terpaksa cari alternative lain..dua2 perlu tgk..kelantan aku tgk kat tv..man utd aku tgk on9..

kelantan vs terengganu


man utd vs liverpool

hah ! amek kau ! terkejar sana sini..game malam ni aku banyak tumpu kat kelantan..sebab aku macam da dapat instinct yang man utd akan menang malam ni..huahahaha..riak betol kau Jojo..ok2..maaf abang2 sekalian..hehe..malam ni aku menang dua2..horey-horey..jojo menang ! ibu, adik menang ! trololo~ trololo~


aku hanya excited layan The Red Warriors dan Glory Glory Manchester United sahaja ok sebab aku tak gila bola..aku layan bola ! layannnn~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...