Friday, June 3, 2011

anorexia ke aku ni ? =.='

assalamualaikum




ok . ni 1st tyme aku wat post ala-ala mengamok !
aku sedar aku kurus tapi muka aku tembam
aku x kesah !
kawan-kawan aku pun semua kata macam tu
aku mmg x kesah
tapi bila kau kata keadaan aku macam pelik
PELIK !
ok ! bagi aku tu da masuk tahap menghina fizikal aku..
kau suruh aku makan banyak2..
kau kata da macam anorexia
da memang keturunan aku kurus-kurus
aku xkesah keadaan aku macam ni..
aku bersyukur dengan apa yang Allah bagi kat aku..
aku x susahkan kau..
tapi kalau kau rasa aku ni menyusahkan kau..
ok . fine !
manusia kan..
kalau yang kurus suruh makan banyak2 bia gemok..
kalau gemok suruh diet bia kurus..
kalau kau sakit mata nak pandang aku
x payah la pandang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...