Tuesday, May 24, 2011

Good Luck..semoga result korang gempak2..=) Aminn~


السلام عليكم


jam dah pukul 1 pagi..mata dah ngantok..tapi x boleh tidur lagi..nak teman ibu siapkan kerja..kesian tengok ibu..banyak kerja x siap lagi..nak tolong x reti kot..ibu siap buat nescafe nak hilang rasa ngantok..hu3..abah x ada kat rumah..1 minggu seminar kat Langkawi..hu3..boring gle tinggal berdua kat rumah ni..cuti aku dah nak masuk 1 bulan..tapi 1 benda faedah pun ak x buat lagi..makan, tidur, on9, tgk tv..x ada perubahan langsung..

esok result aku keluar..fuhh..saat ni jantung aku da x taw kat mana dah..hope dapat keputusan yg boleh melayakan aku sambung degree..aminnnn..tetiba aku teringat masa musim final exam..huh..struggle mmg gle3 laa..almaklumlah final sem..sanggup pergi library tiap2 pagi..study plk kat meja sorang2..pukul 4 lebih baru balik..tapi bukan semua subjek la aku study kat library..subjek kira2 boleh la..subjek membaca maknanya tidur la aku kat library tu..da la beraircond..persekitaran yang sunyi sepi..lagi la buat aku bertambah-tambah rasa nak tidur..



ok! ini pic yg di snap bila keboringan melanda diri.. -__-



bekalan yang dibawa masuk secara sorok2..bila stress makan la coklet !! =.=



doakan result aku lulus semua
& aku boleh sambung degree
sekian dari aku..entry yg entah pape..
...وعليكم السلام..
majulah dunia demi keamanan
& kebahagiaan bersama

2 comments:

  1. semoga mendapat result yang cemerlang.. nana pun student akaun jugak..tapi UiTM perlis :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...