Sunday, June 19, 2011

1001 wajah kesayangan hamba :)



hye3 ! hello3 ! opss assalamualaikum semua :)


1001 ? haha bohong la kan . ada berapa keping je wajah dye dalam blog aku ni . ok . siapakah wajah2 kesayangan hamba ni ? kenapa sayang sangat kat dye ni ? kenapa sanggup aku buat entry khas n istimewa untuk dye ni ? oh banyak persoalan yang aku x nak jawab . hehe . dye ni memang istimewa sebab dye adalah kanak2 istimewa atau lebih dikenali sbagai oku . heee .




siapakah dye ?





tarrrraaaaaaaaaa !!


inilah budak, gadis, wanita, makcik dan nenek itu


. nama beliau HAZWANI SAFAWATI BT HAZMAN aka wiwi cumel cute and so on lahhh . . bluekk3 haha .




. what ? ko kata minah ni cun . CANTEK . and the booooommmm .
. ok ! what ever lah . i x jeles ok . x !! haha . ermm . betol la tu kannnn .
-___-'




. salah 1 gambar beliau tanpa gigi .
. buruk sikit laaaa .
. tapi cun tetap ada .
~heee~




. ok . ni gambar candid beliau . poyo lah kau ! candid kononnn .





. hah ! ni baru betol2 candid . serius ye muka beliau .
"erm . erm . mana rokok aku ni . haish !"




. dia akan cuba buat muka ala-ala macho apabila bergambar dgn gadis2 lebih cantik dari dye .
. ish2 . macho ke ? hensem ckit ada lahhh .




. kah3 . ko cuba buat muka cute ke ?
. ok laaa . yg penting gigi tu kan . nampaknya ko ada gigi yang penuh .
hehe



. ni la sahabat2 yang sentiasa dihati beliau termasuk la aku .
. hahaha . ko x cakap pun aku tau laaaa .
:p




ok dah3 . sekarang jom kita terjah wajah pelik2 dye plk . dye ni memang suka merosakan gambar .





. dye dgn wajah kepura-puraannya .




. dye dgn artis kesayangannya . cun babe gadis sblh ko tu wiwi .



tyme ni dye kata "aku nak buat muka hantu" ok sebijik mcm hantu !




dye cuba bersikap aneh apabila dikelilingi gadis2 melayu yang comel2 supaya dye akan labih terserlah comel dalam gambar ni .





akhirnya , ini merupakan gambar dye dan saya . haha . plizzzz la . rupa2nya aku lagi poyo kottt .


hari ni 19 Jun kan ? alamak ! aku lupa wish birthday ko laaa . sori wiwi bukan aku lupa tapi sengaja buat2 lupa . lagi pun lau aku msg ko awal2 kompem bkn aku yg 1st wish kt ko kann . hee . ok la . HAPPY BIRTHDAY to you wiwi kiwi . sesungguhnya aku sayang mu x lebih dari seorang teman sejati dunia akhirat . semoga ko berjaya dalam hidup dan dapat tunaikan impian ko yang banyak tu antaranya businesswomen , chef , photographer . pakar psikologi , arkeologi , biologi and so on . terakhir , aku ucapkan semoga iman ko bertambah2 dan jangan lupakan aku dan kawan2 yg lain bila dah berjaya . sori la aku xde hadiah sebab tahun lepas aku da bagi kan . aku tau skrg ni dlm fikiran ko mesti pk "eh mana aku latak bear kecik yg jojo bagi tu ea ? " sambil ko garu2 kepala yg x gatal tu kan kan kan ?

wiwi , duit minyak aku sem lepas aku da abis bayar ke ? halah2kan lah ye . lagi pun aku dah puji ko melampau lampau dah dalam blog aku ni . hehe . sori taw kalau ayat aku ada yang terguris2 di hati kau ! apa ? xpun ? laaa terharu ? haha . malu i . =.='

bagi sesiapa yang teringin teruja untuk mengenali beliau sila la jejak mata anda di blog beliau di diary-holic . anda bakal mengenali beliau melalui penulisan beliau . namun dinasihatkan supaya berhati hati dengan beliau sebab beliau seorang yang gila . gila blogging !!

sekian . tettttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

4 comments:

  1. ahaha . jojo ! wajar ke wajah ? hee . :P

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaa,tharunyeee,sob2..makaseh jojo,i leb u!!!! :) u r my bstfriend poeber!!!!!

    ReplyDelete
  3. meera : alaaaa nape tegur . haha perlukah dibetulkan . mlssssnyeee . xpyh la akn . haha

    wiwi : gapoo mu ? haha sama2 laaaaa

    ReplyDelete
  4. heee . takpayah kot . tp nmpk mcm x ssuai je .. haha . ehh . tp org tu tukar jugak :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...