Wednesday, June 22, 2011

kisah dari facebook



Assalamualaikum :))

Randi Panglila . dia adalah pelakon Indonesia dalam cerita Cinta Melody di astro ria yang memegang watak sebagai Elang . dan aku adalah salah seorang peminat cerita tersebut . :)





anda sudah baca komen komen saya dengan si Qasrina FIsha ? apa pendapat anda . agaknya kalau aku tak keluarkan kata2 seperti itu apa lagi yang bakal di komen olehnya . aku agak pelik . apa motif dia berkata begitu . dengki ? huhu . dia mengata elang n melody . mesti dia juga salah seorang penonton cerita cinta melody . kalau dia benci kenapa dia tengok cinta melody kan . agak kesian dengan dia . dia ni x tau la perempuan ke lelaki . nama perempuan tapi cara cakap x macam perempuan . dah la sekejap cakap kelantan . sekejap cakap kedah . ish2 . pape pun tahniah sebab kau keluar dalam blog aku .




xcukup ke nak cakap kasar2 dengan aku . kau add aku pula . tapi sorry ye . aku x approve . bukan takut . tapi malas nak layan orang macam kau .

kawan kawan jangan terkejut ye dengan komen yang aku balas kat dia ni . mmg nampak mcm bukan aku yang komen . tapi percayalah ia memamg aku yang komen . macam ustazah bak kata yani . haha . :)

sekian wasalam . . . .

3 comments:

  1. tak yah layan org macam tuh.. ko block jer.
    abes citer.. :D

    ReplyDelete
  2. haha . mmg xlayan . aku komen 1 tu je . cian dia sbb aku x layan mesti bengang tu .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...