Tuesday, July 17, 2012

page 26 of 366

terjumpa post yg tak di publishkan






26 Januari.....
Today is my birthday! 
happy birthday Jojo !!
I'm so happy and I wanna thank everyone for the pretty things you all said to me.

celebrate x ? hahaha 
nak celebrate camne..1 hari aku berada di LCCT dgn ibu aku..
dari KL nak ke KB


dan...sekarang umur aku genap 22 tahun..tua ? belum lagi..pada usia 22 tahun ni aku masih seorang pelajar ijazah kursus perbankan islam yang tengah berusaha untuk mendapat keputusan yg cemerlang..ameen..InsyaAllah :)

ramai yg ucap selamat hari lahir kat aku..ada yg mesej..ada yg melalui fb..lebih2 lagi yg mendoakan kesejahteraan nn kejayaan aku..terima kasih :)

semoga di umur 22 tahun ni..hidup aku lebih bermakna dari sebelum sebelum ni..yang penting dapat membahagiakan kedua ibubapa aku..Ameen :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...