Monday, July 16, 2012

cara aku



kawan.
dengar sini kawan.

ini cara aku. bukan cara kamu. kawan, aku selesa begini. jangan kamu paksa aku ikut cara kamu. selagi cara aku tak melanggar perintah tuhan yang maha esa selagi itu aku akan tetap dengan cara aku. ini bukan ego kawan. bukan juga aku tak mahu menerima perubahan. biarkan aku dengan cara aku sebegini. kalau cara aku menyusahkan kamu, kamu boleh cari kawan lain kerana ternyata aku bukan kawan terbaik buat kamu. ini kehidupan aku. cara aku. begini dan begitu. senyum saja kawan. buka hati terima aku seadanya seperti mana aku menerima kamu sebagai seorang kawan yang bermacam macam cara kehidupan. maaf dari aku kawan. akhir kata salam mesra terima kasih senyum saja :)



senyuman paling mesra
tudung keliput keliput
dengan tangan gergasinya

|
|
|


Hidup ni, jangan sibuk nilai orang lain.
Sebab biasanya, kita tak jadi penilai dah nanti.
Kita jadi pemfitnah sahaja.

--------------------
Hei, jom belajar ukur baju di badan sendiri ma. 

tadi dah ucap sekian terima kasih. tapi masih terus membebel lagi. APTB ! =.="

saya sedang belajar untuk menjadi seorang yang lebih matang. penulisan pun makin matang HUAHAHA!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...