Friday, February 8, 2013

twenty three already



26 Januari 1990

ini tarikh keramat aku
satu satunya tarikh istimewa aku

maka di tahun 2013 ini 
umur aku genap 23 tahun
yeay ! makin dewasa !


terima kasih kepada yang ingat tarikh lahir aku
tak sampai 20 orang pun yang wish kat aku.
sedihkan ?
hahaha

tapi tak kisah lah
sebab aku dapat hadiah paling bermakna.

tau apa?
doa kalian.

terima kasih sekali lagi
lagi lagi yang karang mesej berjela jela
doakan kebahagiaan aku. kejayaan aku.
moga moga ia ikhlas

dari sinilah kita dapat uji keikhlasan sahabat sahabat kita.
dia sedar akan tarikh istimewa kita.
walaupun dengan bantuan remainder kat phone.
haha




special thanks to

abah
ibu
along
wany
din
shu
ika
farah
eyna
wiwi
fifi
yani
shidah
mija
diati
bayani
aciq
yuni
ayie
zack

mana ex2 aku ?

maka, mulai hari ini.
aku dah boleh mula rahsiakan umur aku
hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...