Wednesday, September 12, 2012

surat rindu. RINDU ?

jam pukul 2.40 pagi dan aku masih belum tidur. teringat terkenang terbayang dan ter ter ter lah. pada siapa ?

assalamualaikum. kehadapan kebelakang kekiri dan kekanan buat kekasih lama. harap sihat sihat ajelah. dah lama tak dengar berita pasal awak. nak mesej saya segan. nak call awak tapi memandangkan saya ni kedekut kredit, terpaksalahh batalkan niat. dengar kata awak dah tunang. eh, ke dah kawin ? tak ajak pun. anak dah berapa ? uish. untung la awak. saya ni masih solo tapi tak pe. saya tak kesunyian pun sebab dalam hati saya masih ada awak. luka yang awak tinggalkan.  hehehe

memori awak dgn saya masih saya simpan. saya kena maki hamun dgn kawan kawan sebab masih simpan mesej mesej dan gambar awak. tapi apa saya peduli dengan maki hamun tu. asalkan bila saya rindu awak saya baca balik semua mesej dan saya boleh senyum macam saya bahagia dengan awak dulu dulu.

kadang kadang saya benci awak tapi kadang kadang saya rindu awak.. itu satu faktar yang awak patut percaya. tak tahu kenapa. saya memang pelikkan ? 

saya tahu awak selalu singgah kat blog saya ni. stalker saya ea ? awak jangan risau. luka dah nak sembuh. walaupun nanti tinggal parut. saya boleh guna duit ptptn saya untuk beli bio oil. insyaallah nanti pulih la saya.

saya tahu awak tengah bahagia sekarang. awak memang patut dapat kebahagiaan macam sekarang dari dulu lagikan. silap saya sebab muncul dalam hidup awak. kalau dapat diundurkan masa takkan ada sesi perkenalan antara kita masa awak tengah kait buah mangga untuk saya. kalau saya tahu la kan baik saya minta tolong dari pakcik yang ada kat situ kaitkan untuk saya. eh, ni semua salah perut saya sebab nak makan buah mangga ! tapi apa boleh buat. saya tak mampu melawan takdir.


ni gambar yang kau snap. ingat lagi tak ? 
kau kata "nak senyuman paling ikhlas". 
serius ! ini senyuman ikhlas punyalah :p


in certain ways. orang takkan sedar siapa kita. cuma dengan sedikit senyuman, kita mampu tonjolkan kegembiraan kita dari kesedihan kita ;)

percaya atau tidak, aku masih menunggu kau bagai nak rak.

orang kata aku gila. tapi tak mengapa. bila aku kembali normal. aku takkan rindu kau lagi.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...