Saturday, August 4, 2012

jerawat ! kedatangan mu tak diundang !

assalamualaikum :)


Dah 2 bulan telan ubat tiap tiap malam. tapi hasilnya macam tu juga. dokter kata at least u kena telan ubat selama 4 bulan. non stop ok. dah la harga bapak mahal. tapi nasib baik ni sponser ibu and abah. aku tak minta k. dorang yang lebih kalut pasal perubahan muka aku. aku pasrah je la. nak tak nak kena jgk. hehe.


ni la ubat yang berharga RM200++. nampak macam besar. tapi pil di kecil cinonet je ha. tak padan dgn harga. Gila mahal the pill. terpaksa anggap je mcm makan satu meal McD. hmm walaupun tak kenyang =.=". dokter larang aku pakai mekap. so dah 2 bulan la muka aku sebarang mekap. muka makin gelap. ada pulak yang tegur muka aku. kata tak mandi la. baru bangun tidur la. uhhh apa la nasib. sabar je la. bila la semua ni nak berakhir. hampir setahun jerawat ni bertapa kat muka aku. harap harap sebelum naik pelamin muka dah kembali pulih. hwahahaha.

jerawat ! kedatangan mu tak diundang ! sila blah cepat cepat. saya nak raya tanpa jerawat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...