Thursday, April 19, 2012

i'm coming home

assalamualaikum..kum apa kombek..bek ape batman..man ape mentol..tol ape tolak..lak ape laksa..sa ape satu.....kira sampai sepuluh !

untuk pertama kalinya malam ini Jojo bakal balik ke Kelantan dari Segamat dengan menaiki keretapi tanah melayu yang berharga RM41 jewww~..katil atas ok..boleh panjat-panjat.. =.=" ..bukan tak pernah naik keretapi, tapi tak pernah naik dari Segamat. di sebabkan lambat tempah tiket flight, maka Jojo tak berkemampuan nak beli tiket flight yang dah mececah lebih dari RM100..ohoo..kematu lagi la bontot punggung aku malam ni..

dan malam ini juga Jojo bakal mendendangkan lagu I'm Coming Home sepuas-puasnya dalam keretapi..hohoho..happy holiday Jojo ! tapi tak payah nak happy sangat la kannnnn..ulang suara ! tak payah nak happy plus holiday sangatlah..malam ni juga aku akan pulang bertemankan buku buku yang setebal 500 muka surat..ohhhoooiii patah la bahu den malam ni..

perlu diingatkan lagi ye Jojo..balik dari cuti, test, presentation n hantar report sedang menanti anda dan 3 program yang bakal gua uruskan..kojap Jojo, kojap anda, kojap gua..mana satu tah saya pun dah keliru..

eh..baju den belum habis basuh..kbye !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...