Sunday, April 29, 2012

Back to US


assalamualaikum :)

(US = Umah Sewa)

alhamdulillah. aku sampai di segamat tanpa ada sebarang masalah
keretapi pun x delay2 kali ni..
tak sangka sampai tepat pukul 7..selalunya sampai pukul 8 atau 9
aku tengah syok tidur dibuai mimpi aaron aziz tetiba staff ktm datang selak langsir katil aku
nasib baik tak terkejut sangat
lau tak naya la abg ktm tu kena sepak dengak aku
staff ktm datang kejut aku nak bagitau dah nak sampai segamat
kalu kalut aku bersiap
turun je dari keretapi sambil usung beg bertimbun timbun
jalan terhuyung hayang. masih mamai barangkali.
sampai je tempat duduk menunggu ada 1 kereta teksi berhenti hon hon kat aku
masa tu menyengih tak sudah la aku. bertuahnya aku hari ni
selalunya kena tunggu dalam 30 minit baru dapat teksi.
hehehe..alhamdulillah lagi~

sampai di rumah sorang housemate aku dah sampai rumah
hehehehe. aku risau gak takut tak ada orang kat rumah.
aku tak ada kunci sliding door. 
kalau housemate aku tak balik lagi, 
maknanya betapa berjam jam la aku kat luar rumah

sampai kat rumah aku kroohh3 dulu
lepas tu bangun basuh baju kemas bilik dan mandi. 
lepas tu sarapan dgn makanan yang abah bekalkan


hehe..thanks abah :)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...