Tuesday, July 26, 2011

Jodoh

assalamualaikum :)



dua tiga hari ni asyik dengar pasal jodoh je . kat tv, facebook , twitter , blog n termasuk la dalam msg . nape ea ? huhu


semalam aku ada msg2 dgn sorg kawan .


si dia : ko couple lg dgn dy ?
aku : aku da malas nak layan soal hati & perasaan ( x menjawab soalan)
si dia : aik , boleh caye ke ? nape ?
aku : banayak problem .
si dia : haaa . lps ni brpe tahun plk ko nak single ?
aku : ntah . malas fikir . lau ade tu ade la . da la tukar topik la weh .
si dia : aish ko ni mcm da benci laki je .
aku : xla . x benci . tp malas nak pecaya dah !


hahahahahaha . dia kata aku benci lelaki ? siapa la aku ni nak benci2 orang kan . kalau la aku ni membenci lelaki itu bermakna aku membenci bakal suamiku . aku tak pernah membenci mana2 lelaki . lebih2 lagi lelaki itu merupakan org yang aku sayang . rasulullah , abah , bakal suami & bakal anak lelaki . hehe .


siapa bakal suami aku ? aku sendiri x boleh nak jawab . hanya Allah swt sahaja yang mengetahui siapa jodoh aku . jodoh telah ditetapkan sebelum dilahirkan lagi . jika jodoh itu telah ditentukan oleh Allah sejauh mana aku cuba lari dari dia & berbagai alasan aku bagi dia tetap akan menjadi jodoh aku juga . sebaliknya jika dia bukan untuk aku , berusahalah macam mana pun , kejarlah sejauh mana pun dia tetap bukan milik aku . jodoh itu di tangan tuhan :)




siapakah antara mereka yang bakal menjadi jodoh aku nanti ????

|
|
|
|
|
|
|


aaron aziz




taufik batish




justin timberlake



monday couple jjang ! kang gary & ji hyo . 
(ji hyo tu aku laa)




sorry la . boyfriend2 aku semuanya artis2 . hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...