Saturday, July 16, 2011

Izinkan aku berbicara tentang hati ♥




uniknya cinta .
satu cinta mekar dihati entah bila munculnya & akhirnya . 
namun tetap terus mewangi didalam sanubariku .
cinta yang lahir ini terlalu unik & sukar ditafsirkan
tp anehnya, dia x pernah menjadi kekasihku walau untuk sejenak . 
cintaku ini bagai punguk rindukan bulan .
teringatku kata yang pernah diungkapkan . 
kita hanyalah teman biasa . 
namun perasaan ini x pernah luntur walaupun untuk seketika .
entah mengapa , 
mungkin aku adalah makluk ciptaanNya yang paling setia pada cinta yang bukan milikku akhirnya . 
aku x pernah kesal untuk terus mencintainya .
mencintai x bermaksud memiliki kerana aku tahu ,
cinta yang mekar ini tumbuh tanpa sebab & alasan
pernah sudah sekali dua untuk cuba mencintai selain dirimu . 
namun aku pasrah jua akhirnya kerana cintaku teguh untuk dirimu .
mungkin nanti , bila sang suria muncul membawa sinar cinta baru akanku cuba bersedia .
itu pun jika diri ini mampu menerima :)


if you love something let it go,
if it come back to you it's your,
if it doesn't, it never was.

. i wait here for you forever as long as it takes .







4 comments:

  1. cinta tak semestinya memiliki ~

    sedih weyhh ~ ~ Y.Y

    ReplyDelete
  2. laju je mu komen ea . haha
    btol2 . cinta x semestinya dimiliki .
    tp xsalah kalau kte setia menunggu sehingga jelas n nyata dye bkn untuk kte :)

    ReplyDelete
  3. sedeyh nye jojo... T_T
    yep cinta x semestinya memiliki...
    aku pown buat cam niyh...

    ReplyDelete
  4. hehe . ko tgh sedih ke ni .
    haha . xmo sedih2 chill k .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...