Sunday, October 7, 2012

mencipta azam lg

assalamualaikum

sempena hari yang mulia di hujung minggu yang buat buat sibuk ini, saya yang tak berapa cantik tapi comel sangat ni, nak mengucapkan selamat kembali belajar kepada student student degree lagi lagi student UiTM. korang dah pasang azam baru ? yakin dengan azam korang ? pastikan azam korang tercapai. jangan tiap2 tahun asyik guna azam yang sama ok. aku dah pun pasang azam untuk semester baru ni. alhamdulillah azam semester lepas tercapai juga. azam semester ni aku kena up sikit. sikit je la. kalau up banyak banyak takut kalau tak tercapai nanti merana pula. haha. salah satu azam aku semester ni ialah aku nak upgrade aku punya perangai. perangai juga perlu berubah supaya azam azam aku yang lain dapat dicapai dengan jayanya.

melihat kebahagiaan ibu dan abah adalah salah satu kejayaan untuk diri saya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...