Monday, November 21, 2011

The Greatest Day..

yeah..akhirnya..
dapat gak buat post pasal konvo aku
tapi sekadar gambar aje lahhh
x ada masa nak karang panjang2..
nati korang gak letih nak baca kan...

tarikh : 29 october 2011
tempat : DATC UiTM Shah Alam
masa : antara pukul 12 pm - 7 pm



my gengster !
sebelumm naik pentas
muka excited nak berdepan dgn Dato' Sahor


my naib canselor
x boleh nak cover gigi tu dah ble Dato' Sahor tegur aku
"Nurul Atiqah..Tahniah"


my family
tema warna hijau
tapi aku sorg je biru
salah beli baju gara2 nak tiru abah pakai baju kain linen..
xde warna hijau..biru pun jadi la..


my friend n si penjaja cup cake 
eyna n shidah member sekolah yg sudi dtg..
anis..roommate aku yg kehilangan arah (x jumpa cari family)




my ex roommate
masing2 tgh berbangga dgn hadiah dr family..hehe


si bulat dah semakin bulat
ni rembat selendang kakak aku
kalau tahu baik aku pakai tudung bawal je..
x de la bulat camni..
wuwuwuwuw~


terserlah muka kepenatan aku

thanks a lots to all of you
antara sebab2 konvo..aku dapat banyak hadiah
antara hadiah2 yg aku dapat
|
|
|
|

 
hasil tangan ibu sendiri
ferrero rocher :)

from my sister

from my buddy izaq aidi


from my hero hazwani hazman


from my debox hayani


from kawan sebantal Shuhada

pesanan terbaeklahhhh dari ibu "nanti konvo degree ibu nak bia ade KELAS PERTAMA tau"
dalam hati "erk...boleh ke? insyaallah ibu..amin ya robbalalaminnn"

alhamdulillaha..akhirnya aku dah berjaya menamatkan diploma aku..tapi perjalanan perjuangan menuntut ilmu masih akan terus terus dan terus selama lamanya selagi Allah menizinkan..doakan aku berjaya wahai kalian kalian semua..hehe



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...