Friday, December 17, 2010

"iHDiNAssiRAtOlMustaKIm"...♥♥♥

maaf jika saya bersikap kurang menyenangkan..
ianya berlaku tanpa saya sedari..
saya sedar siapa saya dihati kalian..
hanya seorang insan yang langsung tidak memberi apa apa perubahan dalam hidup kalian..
saya hanyalah insan biasa yang hanya mempunyai senyuman dikala suka & duka..
tapi..ketahuilah..senyuman saya terbina kerana kebahagian dari kalian semua..
kebahagiaan kalian..kebahagiaan saya..
saya redha dengan ujian yang tuhan berikan..
saya masih berada di jalan penuh halangan yang berliku dan bercabang..
dan saya pasti salah 1 cabang yang akan saya lalui akan menemukan saya jalan yang lurus..

saya temui erti kehidupan dalam mencari keredhaan ilahi..

kata2 ibu "hadiah paling berharga hanya diberikan kepada orang yang menemui kegagalan tetapi dia tidak pernah berundur atau merungut atau berputus asa !"



YA ALLAh...


andai dikau palingkan kami,
alpakan kami,
laghakan kami,
sibukkan kami,
bebankan kami,
lenakan kami,
pusingkan kami,
buntukan kami.......


walau "sesaat" pun



tapi kami mohon Ya Allah,jangan simpangkan kami dari jalanmu...:'(
tunjuk n pinpinkan kami ke jalan yang lurus...


*TeMuKaN aKu DeNgAn sInAr KeBaHagIaN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...