Wednesday, December 8, 2010

Bacalah dengan tenang

8.10pm

bangun pagi gosok gigi
bersih muka terus mandi..
bla..lalalala..

hehe..
ni la 1st tyme kot ak mandi awal2 pagi..
huhu..bangun je..terus capai towel..
ngantok gle..
ibu plk da bape kali pekik2 suruh ak mandi cepat
ciap je mandi trus brekfes roti canai..
huhu..ni yg benci brekfas..mesti masuk toilet..
ibu da meleter.."nurul..cepat la..abah da nak balik"
.."eh..org blh g sendiri la"
.."abah da otw balik dah pun"
.."oo..okeyh!"
aku xtaw nape hari ni serba serbi xkena..
huhu..tenung2 muka aku kt cermin..huh! pelik..
makin tembam kot..tp yg peliknya..seluar ak makin longgar..

turun je tangga..wah2..sakit dohhhh !
aku ingt cuti2 ni aku nak jalan puas2
hu3..kaki2..cuti2 ko wat hal..
sekali lagi kene ngan mak aku..
"tu laa..nak urut xnak..balut pun xnak..pastu bila nak baek.."
aku diam je..mmg aku yg salah pun..
huh..ingat besh ke urut2 ni..kalu urut tyme letih ln la..mmg syokk !
tp ni seliuh..SELIUH !!
waaa..mau histeria aku..
2x je ibu urut kaki ak..
balut pun 2 hari jew..
leceh weih balut kaki ni..
akibatnyeeeee..amek ko !
smpai skrg sakit lg..
bengkak da kurang..tp masih terasa sakit lg..
uhuuu..
jalan pun cover2..

insyaallah..insyaallah..u find the way~
lagu maher zain bkumandang dlm kereta..
yup2..insyaallah i will find the way how to solve this problem..
eh2 ! tetiba !
grrrrrr~
tyme2 cmni dye dtg kn..
tetiba rasa dunia ni mcm x adil
aku wat baek tp aku jgk yg kene..
niat baek..tp last disalah erti..
ape ni !!!!
settle cpt !

ok..
smapai sudah d klinik..
duduk dlm 30 minit..nama kena panggil..
pastu dye suruh g wat x-tray..
"atiqah..da kawin?"
.."blom"
"pregnant"
.."hah??x2"
dush2..soalan apakah ini ??
"oo..ok2..bkn pe..org pregnant xblh wt x-ray"
owh..hahaha..aku ingtkn apa td..dush2 !!
settle gg !!

abah ajak g makan nasi beriani..
xbesh!!!!
aku xske nasi beriani.......
tp..aku sorg je habis makan..
ibu n abah x abis plk..
huuu~
okeyh ! settle mkn tghari..
akhirnye ak dpt gak jamah nasi..
da 2 hr aku x mkn nasi..
ntah npe..selera xde kot..

sampai jew kt umah..
dummmmm!!
oichhh!!
apa lg ni..
malapetakakah ?
kepala terhantuk kt cermin pintu kereta..
huhu..
ni aku benci ngn CCR kakak aku ni..
beli kereta pintu dua jew..
susahkan aku jew..
huhu..
blh plk ibu lupa aku kt blkg ni tgh b'usaha nak kua..
br hulur kepala..ibu da tutup pintu..
apa lg..benjol la..

balik2 jew..terus on9..
aaaaaaaa...
ni lg 1..
asal ko komen aku tetiba..
rindu aku kah ?
hahaha..
x mungkin..
padahal nak tunjuk muka jew..
saja kn ?
elehh..ada aku kesah !
tetiba tgn gatal nak buka fb dye..
oooo..in relationship da..
haha..
tetiba teringat kata2 dye dulu..
"aku xkan couple ngn sape2 selagi mu x couple..kita tgk sape dpt cr peganti dulu"
hua3~ p blahhhhh laaa kata2 ko...
ada aku kesah ?
aku lg bahagia tgk ko da dpt peganti..
sbb..ni maknanya aku menang !
haha..
tetiba teringat plk kata2 teman aku..
"weh..ko ble nak couple..da tiga tahun ko menjanda..couple2 la weh.."
eh2..asal lak ko sebok2 hal ak..ske hati laaa..
haha..
"malas! aku kn setia..haha"
setia mung kreeekk2 !!
haha..alasan semata2..
gilo ape ak nk setia ngn org xhargai aku dlm hidup dye..
eh2 ! pandai gak aku wt ayat2 frust ni ea..
haha
da2..dye x diperlukan dlm cerita aku ni..
sekadar iklan semata2..
=p



heeeheee..bosan ea baca cite aku..sape suruh ko baca..=p hu3..xtaw la nape bnyk benda tjadi kt aku ari ni..cite psl mlm ni pun ade gak..tp mls r nak cite..malas2..da laa..aku nak out..lewat dh ni..nk tdow..papai..

3 comments:

  1. wey, btl ke tyme g klinik tanya mcm tu? huhu

    ReplyDelete
  2. haha..
    a'ah..
    muka pnye la muda cute..
    blh tnye cmtu lg..adehhh

    ReplyDelete
  3. haha... =D
    dh la gtau yg xkawin ag...
    ade ke ptt tanya pregnant lak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...