Friday, June 1, 2012

10 fakta tentang Jojo


-benci lipas
tolong jauhi aku dari lipas. ibu kata, aku boleh histeria mcm nampak hantu bila nampak lipas. aku tak takut lipas, tp aku benci lipas. itu fakta ! senjata aku adalah ridsert. ridsert rumah selalu habis sebab 1 botol ridsert aku guna untuk bunuh sekor lipas. errrghhhh lipassss. FOBIA !

-gila warna purple, suka combination hitam merah
purple itu menawan. hitam merah itu elegant. boleh dikatakan 80% barang aku semua warna purple. keluar rumah kalau boleh dari atas sampai bawah nak purple je. tapi nanti kawin aku nak tema hitam merah bukan purple. heee


-wajib main sudoku sekali sehari
kalau abah aku minat game zumma. member aku rata rata main dota tak pun call of duty. aku pun minat main game jgk la. game sudoku. game yang wajib main. paling paling tak pun sebelum tidur. dalam gelap pun jadi la sbb game ni dalam phone aku. tak yah susah susah minta duit dari abah nak beli psp knnnn. 

-hantu coklet toblerone
coklet yang wajib ada dalam peti ais. kalau rasa rasa nak bagi hadiah. bagi la toblerone k. hehehe



-suka merosakan barang
actually aku pun tak nak mengaku pasal ni. dua tiga kali juga fikir. betul ke ni fakta tentang aku. macam tak. tapi abah aku selalu cakap yang aku ni suka merosakan barang. padahal rasanya baru sekali aku rosakan barang. eh tak2 baru dua kali. kamera dgn mp3. hmmm.

-control gigi bila ambil gambar
aku langsung tak ada gambar senyum/sengeh nampak gigi. maybe sbb aku control takut nampak braces aku. tapi tu dulu. skrg braces da tak ada. tapi ambil gambar mesti control gigi juga. tak ada keyakinan nak senyum nampak gigi. rasanya senyum tak nampak gigi lagi comel kot. kan3 ? huahahhaha. pon boley jojo =.="

-lahir tak cukup bulan 
orang lain lahir hospital ptg tu da boleh balik rumah. tapi aku, lahir kat rumah pastu kena tahan wad. duduk bawah lampu biru dgn wayar sana sini. kesiannnnn. patut la kemetot !

-ada tanda lahir di dahi
tanda lahir ni kadang kadang je nampak. lau ada yang perasan mesti tegur "jojo kenapa dahi ko merah" dgn selamba aku jawab "eh, ni tanda kuat sembahyang"..org kuat sembahyang kan selalunya ada tanda warna hitam di dahi. selalunya pakcik pakcik masjid selalu ada. tp sebenarnya tu tanda lahir yang kadang kadang je muncul. eh, ada plk kadang kadang muncul ea. =.="
kalau korang nampak tanda lahir di dahi tu
maknanya korang masih belum rabun. tahniah.
 


-ada 6th sense
6th sense? jojo boleh nampak hantu ? ke jojo ada kuasa? kuasa apa? korang mesti tak percayakan. sebenarnya aku ni lah salah sorg ahli dalam cerita heroes tu. i will save the world !!!


-yang ke 10 cari sendiri
sekian, terima kasih :)

5 comments:

  1. dh planning tema kawin...xbleh bla... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..perlu la..xlama dh kn na..lps mu abis degree aku terus kawin..wewewe~

      Delete
  2. owwwww...bru tau ~ nk 20fakta lagii~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 cukup la..oyak lebih2 nati mcm membuka pekung didada plk..haha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...