Friday, September 9, 2011

bye2 kelantan..hye2 Johor..

akhirnya cuti 4 bulan aku habis jgk dan esok aku bakal bertolak ke segamat Johor..terpaksa memaksa dan dipaksa memujuk hati agar merelakan diri menerima hakikat yang aku bakal meninggalkan orang2 yang aku sayang selama 2 tahun (cuti sem balik jgk)..

good bye Kelantan
good bye uitm Machang
good bye ibu abah
good bye bilik kesayangan
good bye my geng
good bye my friends
good bye Jawatankuasa perwakilan kolej Tdm
good bye my sweetheart
good bye channel one HD 
good bye accounting

and

hye Johor
hye uitm segamat
hye my new housemate
hye my new friends
hye Keretapi Tanah Melayu
hye Islamic Banking

aku perlu kembali ke medan perang demi tanggungjawab aku sebagai khalifah di muka bumi ini..doakan yang terbaik untuk aku disana..1st time aku kena menetap di negeri org sebatang kara..

to my beloved friends..wiwi..wawa..yuni..miyah n yani..semoga korang berjaya disana..kita semua berpisah demi ilmu..walaupun nanti kita dapat kawan baru..yang lama jgn sesekali dilupakan..terlalu banyak kenangan2 indah bersama korang..kenangan yg terlalu tinggi nilainya..terima kasih kerana sentiasa bersama aku..x kira waktu suka atau duka..korang terbaik diantara yang terbaik..love u all :))




yani..wawa..yuni...wiwi..miyah & aku
~♥ i ℒℴvℯ yℴu ♥~








..dah tiba masanya aku merantau..
~kamu..bye2~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...